Liptovský Mikuláš - ovného ruchu pripravili pracovníci Informačného centra mesta v spolupráci s Kultúrnym a informačným centrom Ružomberok a Mestom Liptovský Mikuláš na veľtrhu ITF Slovakiatour 2003. V januári sa tiež zúčastnili na veľtrhu Go region tour v Brne.
„Región sme prezentovali prostredníctvom nových propagačných materiálov. Nedávno sa nám podarilo vydať brožúrku s názvom Liptov, ktorá je vlastne komplexným materiálom. Obsahuje podrobnú mapu, informácie z oblasti turistiky, letných a zimných športov, lyžiarske ponuky, prírodné krásy, ľudovú architektúru, ako aj súhrn pravidelných kultúrnych a športových podujatí. Nechýba ani prezentácia miest a obcí Liptova a podnikateľských aktivít zo sféry cestovného ruchu,„ hovorí Jana Piatková, riaditeľka Informačného centra mesta Liptovský Mikuláš. Na veľtrhoch pracovníci centra návštevníkom poskytli i informácie o aktuálnej ponuke strávenia voľného času. K dispozícii, prirodzene, boli cenníky lyžiarskych vlekov a požičovní športových potrieb ako aj ďalšie propagačné materiály.
„Veľtrh v Bratislave bol hodnotený ako najúspešnejší za posledné roky. Zúčastnilo sa ho okolo 35 tisíc návštevníkov.
O región Liptova bol nepochybne obrovský záujem. Ľudia sa informovali o lyžovanie, kultúrne zaujímavosti, ako je pribylinský skanzen, Vlkolínec, no najväčšou atrakciou bol zámer vybudovania aquaparku. Často sa pri nás zastavovali rodáci žijúci v iných končinách republiky. Prezradili nám, že do Liptova sa veľmi radi vracajú, pretože tento región im doslova poskytne všetko - či už športové možnosti, turistiku, minerálne pramene i kultúrne pamätihodnosti,„ tvrdí Jana Piatková.
Podľa jej slov pracovníci Informačného centra nerobia takéto prezentácie kvôli vlastnému komerčnému efektu. Podstatné je zviditeľňovanie celého regiónu a spoločná prezentácia podnikateľských subjektov. ZUZANA ZIMÁNIOVÁ