Liptovský Mikuláš – „ Spadol som do vody náhodou,“ komentoval príhodu animátor aguaparku Marek Pavlík, ktorý počas slávnosti vystupoval v role keltského kňaza a na začiatku letnej sezóny zelenou ratolesťou „odomykal“ bazény.
V príhovore k účastníkom slávnosti ocenil M. Dzurinda podnikateľskú guráž ľudí, ktorí sa pričinili o vybudovanie a zveľadenie aguaparku, v súčasnosti jedného z najväčších v strednej Európe. „Dielo je prospešné Liptovu i celému Slovensku,“ vyzdvihol vklad do rozvoja turistického ruchu a prisľúbil podieľať sa na jeho propagácii. V rozhovore s novinármi podčiarkol nezastupiteľnosť aktívneho prístupu k životu, za povinnosť vlády označil vytváranie dobrých podmienok pre tvorivých ľudí. Využili sme príležitosť a spýtali sa premiéra, čo si myslí o momentálnom nedostatku masla na tuzemskom trhu. „Producenti si zrejme našli lepších odberateľov inde, teraz si cestu k výrobcom masla musia nájsť tuzemskí obchodníci,“ povedal.
Na slávnosti rezonovala aj otázka využívania turistického potenciálu Liptova i celého Slovenska. Predstaviteľom spoločnosti Tatra Development Group, a.s., Liptovský Mikuláš, investora Tatralandie, ale tiež primátorovi Liptovského Mikuláša Alexandrovi Slafkovskému a zástupcom dodávateľských firiem dobre padlo uznanie a označenie aguaparku za bonbón tuzemského cestovného ruchu, avšak nezastiera to značné rezervy Slovenska v načieraní do darov prírody. Aguapark označili hostia piatkového začiatku jeho druhej letnej sezóny za modelový a nasledovaniahodný príklad využívania turistického potenciálu.