Ružomberok - predajňu s vrchovato zaplnenými nákupnými vozíkmi.
Pred vchodom sa takmer celý deň hadil rad čakajúcich na uvoľnené vozíky, ale kupujúcich neodradilo ani nemenej dlhé čakanie pred pokladnicami či tlačenica medzi regálmi. Mimoriadne zaneprázdnený vedúci predajne Peter Maťašovský nám úchytkom povedal, že v silnej konkurencii supermarketov si Lidl trúfa presadiť sa kvalitou ponuky a cenami.
Príťažlivosť Lidl-ackých cien zdôraznili aj Ružomberčanky pani Katarína, pani Anna a ďalší ľudia, ktorých sme oslovili. „ Nakúpili sme veľmi dobre, je to super, ak to takto bude aj naďalej, budem nakupovať tu, povedala pani Justína z Liptovskej Osady. Bolo zjavné, že s nákupom za dve tisícky je viac ako spokojná. Na bicykloch prišli z Liskovej manželia Vlasta a Ondrej a nákupom zaplnili najmenej šesť veľkých igelitiek „ Je nás doma osem,“ komentoval pán Ondrej veľkosť nákupu. Podľa jeho slov bolo zrejmé, že o cenách v jednotlivých supermarketoch má dobrý prehľad. „ Inde by sme za rovnaký peniaz toľko nenakúpili,“ kvitoval prvý nákup u Lidla.
„ Bol som sa ráno pozrieť a videl som, že Lidl oslovil určitú skupinu obyvateľov. Vítam príchod tohto obchodného reťazca aj z hľadiska kvality predaja, v meste už je vytvorená náležitá konkurencia, čo je na prospech občanom. Predajcovi a zákazníkom želám, aby ich dialóg v našom tridsaťtisícovom meste bol obojstranne prospešný,“ povedal primátor Ružomberka Juraj Čech.
Krátko popoludní sme v predajni zaznamenali aj ponosy zákazníkov a to na prázdne miesta v regáloch. Kurčatá, cestoviny, slivkový lekvár a ďalšie cenovo atraktívne tovary hľadali zákazníci márne. Personál krčil bezradne ramenami, kamión kurčiat s cenou pod päťdesiat korún rozchytali ľudia v prvých hodinách predaja a nestačili ani zásoby niektorých ďalších cenových trhákov. Mimoriadne veľký bol aj záujem o pekný a lacný karfiol, ten ale personál aj popoludní dokladal.