Liptovský Mikuláš/Poprad - „V súčasnosti, keď rozvoj turistického ruchu na Slovensku má ešte veľa rezerv, otázka vzájomnej konkurencie liptovského aquaparku Tatralandia a popradského Aquacity nie je nijako dramatická, povedal podpredseda predstavenstva spoločnosti Tatra Development Group Liptovský Mikuláš Ján Gemzický. Dodal, že „čím viac sa bude dariť Popradu, tým viac sa bude dariť aj nám, rozširovanie siete aquaparkov zatraktívňuje v očiach turistov nielen podtatranskú, ale celú slovenskú destináciu“.
Ako vníma susedstvo aquaparku Tatralandia riaditeľ Aquacity Michal Brejčák? Pohotovo odpovedal, že žiaden aquapark na Slovensku, či už vybudovaný alebo budúci, spoločnosť Aquapark Poprad ako konkurenta nevníma. „Sú to naši partneri a našim spoločným cieľom je ďalší rozvoj turistického ruchu na Slovensku,“ podčiarkol po tom, ako na rokovaní Euroregióna Tatry vyslovil potrebu dostať krásy Slovenska na turistickú mapu Európy, čím naznačil, že naša krajina sa na nej zatiaľ primerane nevyníma. „Slovensko má veľký a doteraz nedostatočne využívaný turistický potenciál. Aby sa to zmenilo, k tomu prispieva aj naša spoločnosť vybudovaním a pripravovaným ďalším rozširovaním Aqua-city. Vítame každý krok, ktorým sa Slovensko zviditeľňuje,“ povedal M. Brejčák.