Liptovský Trnovec – Penzión Rendez-vous v Liptovskom Trnovci získava čoraz väčšiu klientelu z celého Slovenska i sveta. Penzión je najmä zariadenie cestovného ruchu, mimo sezóny ho však využívajú rozliční biznis klienti, a tak pôvodný penzión, myslený ako turistické zariadenie, sa stáva biznis hotelom. Práve tomuto zariadniu po vlaňajšom udelení Zariadenie priateľské k deťom sa dostalo ďalšieho ocenenia. V hodnotení odborného týždenníka sa Rendez – vous umiestnilo na treťom mieste v kategórii penziónov a zároveň bolo vyhlásené za najlepší penzión Žilinského kraja. Získalo titul Trend top penzión na Slovensku. Následne 19. marca boli penziónu udelené dve ocenenia, ktoré udeľoval Zväz hotelov a reštaurácií Slovenska a na súťaži sa zúčastnili všetci členovia tejto asociácie. Ocenenia boli udelené vo viacerých kategóriách. „V kategórii jednohviezdičkový, dvojhviezdičkový hotel a penzión získal penzión Rendez-vous titul Hotel roka 2006 za celé Slovensko,“ povedal Vladimír Fajčík, jeden z majiteľov rodinného zariadenia. „Čo však bolo ešte väčším prekvapením, v kategórii reštaurácia roka 2006 získal penzión tretie miesto zo všetkých reštaurácií na Slovenska. Pred ním sa umiestnili len Francúzska reštaurácia hotela Devín a Poľovnícka reštaurácia hotela Dukla v Bratislave. Mapovanie hotelov a reštaurácií prebiehalo takým spôsobom, že hodnotitelia chodievajú na návštevy zariadení inkognito – príde jeden, dvaja ľudia, ktorí sa v penzióne ubytujú a vyskúšajú všetko, čo penzión ponúka. Po prvom hodnotení víťazné zariadnenia idú do ďalšieho kola, v ktorom zas prídu iní hodnotitelia a títo služby domapujú. Veľmi si cením, že v našom zariadení je vysoká zladenosť služieb – štandard podávaných služieb, štandard hotela, štandard vybavenia, štandard stravy, pôsobenie zamestnancov na človeka. To všetko má uceleného ducha, ucelenú kultúru a pôsobí príjemne. Najviac bola ocenená v Rendez - vous domáca rodinná pohoda, že človek príde a je mu dobre. Tento pocit pohody bol popri kvalite služieb vysoko cenený a vysoko hodnotený bol aj kvalitný personál. Tak sme poďakovali všetkým zamestnancom, že nám spôsobili takúto radosť.“