Liptovský Mikuláš – Náš čitateľ z Ploštína si objednal v predajni nábytku Tempo Kondela v Liptovskom Mikuláši (sídli na najvyššom poschodí v budove Prioru) nábytok za takmer šesťdesiatpäťtisíc korún. Keďže ešte len kupoval byt na Podbrezinách, potreboval tovar nechať v predajni. Vyšli mu v ústrety a celý mesiac ostal nábytok v sklade. Po Veľkej noci mu z predajne zavolali, že tovar treba odviesť. „Bol som dohovorený so šoférom z predajne, a tak sme ráno prišli po nábytok. Vedúca Zdenka Stupková mi tridsaťpäť minút vypisovala doklad! Šofér dolu čakal. Navyše, nemohli jednu skrinku nájsť – a tak ešte ďalej naťahovali čas. Pritom môj tovar bol už mesiac u nich v sklade. V sklade bol len jeden skladník, druhý tam ani nebol. Zistil som, že šofér objednaného auta a skladník sú bratia. Nahrávali si medzi sebou: jeden v sklade zdržoval, aby som platil stojné tomu druhému,“ posťažoval sa nám v redakcii čitateľ a vytiahol doklady o zaplatení stojného aj dopravného z Liptovského Mikuláša do Ploštína. Tristo korún stojné, tristopäťdesiat korún doprava plus výnos. „Musel som to zaplatiť, no nebola to moja chyba, že som nemohol naložiť auto! A tristopäťdesiat korún za odvoz do Ploštína - skalou dohodíte. Zo Žiliny mi časť nábytku doviezli za dvestopäťdesiat korún“ a aj tento dovoz preukázal zaplateným dokladom. „Z Liptovského Mikuláša do Ploštína mi zarátali spolu šesťstopäťdesiat korún. Také dačo som nezažil.“
Po incidente čitateľ zavolal do sídla firmy na Orave Miroslave Žákovej z marketingového oddelenia. „Do telefónu mi povedala, že sa na to pozrie a povedala mi, že nemali právo zarátať stojné. Veď som nekúpil tovar za päťtisíc korún, ale takmer za 65-tisíc! To je podľa mňa dosť veľká objednávka. Ja som neurobil chybu. Najhoršie je na tom to, že jednu objednanú skrinku nenašli, potom mi ju doviezli až večer, ale ja som opäť platil.“
O vysvetlenie sme požiadali Miroslavu Žákovú z vedenia firmy: „Chyba z našej strany určite nebola. Došlo k nedorozumeniu, zákazníkovi peniaze vrátime a s prepravcom sa porozprávam.“
Po telefonátoch našej redaktorky príbeh s prepravným a stojným vyriešila napokon firma v prospech zákazníka. Koncom minulého týždňa dostal peniaze naspäť.