Liptovský Hrádok – Elektronické stredisko prvého kontaktu – bedeker mestského úradu - zriadila na svojej internetovej stránke liptovskohrádocká samospráva. Jej vedenie chce týmto krokom zvýšiť kvalitu a dostupnosť plnohodnotného občianskeho servisu.
„Chceli sme pripraviť priestor, kde môže fyzická aj právnická osoba elektronicky vybaviť svoje požiadavky. Výhodou je, že ich vybaví na jednom mieste v kontinuálnom čase a pri nulovej dobe čakania,“ uviedol Ján Kazár, prednosta Mestského úradu v Liptovskom Hrádku. Bedeker mestského úradu podľa prednostových slov poskytuje aktuálne informácie a cenné rady. „Nechýbajú ani priame kontakty na zodpovedných pracovníkov mestského úradu a potrebné tlačivá k najčastejším agendám. Ide najmä o oblasť miestnych daní a poplatkov, majetku a podnikania na území mesta, stavebného poriadku, dopravy či životného prostredia,“ vysvetlil J. Kazár. Návštevníci na stránke nájdu aj potrebné informácie o údržbe verejnej zelene, matričných činností, evidencie obyvateľstva, školstva, sociálnych vecí a opatrovateľskej služby.
„Veríme, že tento systém prezentácie úradných procesov samosprávy prinesie väčšiu efektivitu mestského úradu a spoločného obecného úradu pri kontakte s verejnosťou,“ dodal J. Kazár.
Autor: -miš-