K svojmu priateľovi Andrejovi Antolovi sa pripojil aj obchodný riaditeľ MFK Michal Mertinyak, ktorého katapultovalo do klubových štruktúr práve aktívne pôsobenie vo fanklube: „Stretnutie na Hrabove dokázalo, že sme všetci na jednej vlnovej dĺžke. Aj ja sa pripájam k názoru, že zážitok z pražského derby bol elektrizujúci a pre nás v mnohom inšpirujúci. Moja nová funkcia má zmysel vtedy, keď pomôže štadión zaplniť nielen reklamami, ale hlavne davmi ľudí, ktorí žijú futbalom.
Hneď na prvý duel novej sezóny sme pripravili akciu pre skalných. Do nového fanúšikovského sektoru na déčku starej tribúny chceme prilákať všetkých v našich klubových farbách. Malou motiváciou by malo byť aj tridsaťkorunové vstupné do tohto sektoru. Verím, že vytvoria zdravé jadro, ktoré strhne k povzbudzovaniu celý štadión. Hráči trávniku musia cítiť podporu z hľadiska a presvedčenie, že majú pre koho hrať.
Prvý krok je vždy ťažký. Trnava je však motiváciou sama osebe. Viem, že má fanúšikov aj v Mikuláši. Chcem, aby sa plný štadión bavil dobrým futbalom. Ak budeme po záverečnom hvizde oslavovať naše víťazstvo, bude to dokonalý štart.“
Michal bol v uplynulej sezóne vedúcim mužstva. Má teda ďalšiu unikátnu skúsenosť: „Môžem potvrdiť, že chlapci veľmi vnímajú atmosféru. Jeden zážitok za všetky. Keď sme prileteli do Štokholmu na prvý duel druhého predkola Ligy majstrov, každú chvíľku sa hráči pýtali, kde sú naši fanúšikovia. Proste, vedeli, že za sebou majú fantastických ľudí, ktorí kvôli nim a svojim klubovým farbám neváhajú precestovať tisícky kilometrov.“
V pozícii vedúceho tímu zažil aj okúzľujúcu atmosféru v polčasových pauzách a po záverečnom hvizde: „Nedá sa to opísať slovami. Vždy sú to veľmi emotívne chvíle, ku ktorým hlasivky fanúšikov a roztlieskané dlane neodmysliteľne patria. Keď sa cez prestávku alebo na konci ozýva Ruža do toho, naša šatňa sa doslova otriasa v základoch.“