Liptovský Hrádok – Takmer 100-tisíc korún ročne ušetrí liptovskohrádocká samospráva vďaka volaciemu programu na telefónnych linkách.
„Doteraz na mestskom úrade fungoval zlý systém telefónnych liniek. Bol zbytočne nákladný,“ uviedol Ján Kazár, prednosta Mestského úradu v Liptovskom Hrádku. Radnica, podľa jeho slov, doteraz platila neprimerane veľa za prichádzajúce linky. Boli na nich aktivované vysoké volacie programy. „Znížili sme počet odchádzajúcich liniek zo šiestich na tri. Znamená to, že teraz môžu z mestského úradu volať naraz traja úradníci. Občan sa však na mestský úrad dovolá bez problémov tak, ako doteraz,“ vysvetlil J. Kazár. Mestská pokladnica ušetrí aj pri miestnych hovoroch. Ide najmä o volania v rámci miestnych hovorov, teda medzi jednotlivými mestskými organizáciami a ďalšími inštitúciami.
Ušetrené financie plánuje mesto využiť do rozvoja infraštruktúry. V pláne sú aj ďalšie opatrenia technického alebo organizačného charakteru, ktoré by mali znížiť náklady na prevádzku samosprávy. Na Mestskom úrade v Liptovskom Hrádku pracuje 30 zamestnancov.