Podnikatelia v cestovnom ruchu chcú turistom, ktorí navštívia región, ponúknuť všetky atrakcie.
LIPTOVSKÝ MIKULÁŠ. Tridsať zástupcov poľských cestovných kancelárii sa zúčastnilo na workshope cestovného ruchu. Stretli sa s dvanástimi najväčšími podnikateľmi cestovného ruchu v regióne Liptov.
„Cieľom bolo predstaviť a ponúknuť náš región a všetky jeho atrakcie poľskej klientele. Okrem zástupcov cestovných kancelárií boli na workshope aj zástupcovia desiatich médií z Poľska,“ povedala o stretnutí, ktoré sa uskutočnilo minulý utorok v aquaparku Tatralandia, jeho marketingová riaditeľka Lucia Rysulová. Poľským hosťom na podujatí predstavili najväčšie subjekty cestovného ruchu v regióne ako i mesto Liptovský Mikuláš. Dozvedeli sa aj o novovytvorenom klastri cestovného ruchu Liptov. Ide o prvé regionálne združenie cestovného ruchu na Slovensku.
Ako zdôraznila L. Rysulová, poľská klientela je pre región Liptov veľmi dôležitá. Poliaci vlani len v aquaparku tvorili približne štyridsať percent z celkového počtu 750-tisíc návštevníkov. Za nimi nasledovali Česi a Slováci. Podnikatelia v cestovnom ruchu chcú turistom ponúkať celoročný, atraktívny program. „Mal by byť zameraný na využitie všetkých atrakcií. Chceme, aby turisti v Liptove strávili čo najviac dní,“ dodala.