LIPTOV. Prvýkrát sa prezentovali najväčší hráči cestovného ruchu v regióne pod jednou strechou minulý týždeň.
Súčasťou celotýždňového veľtrhu bol aj krst marketingovej značky regiónu Liptov. „Tá mala až šesťčlennú krstnú rodinu. Nechýbal v nej olympijský víťaz Michal Martikán či Martin Horváth, riaditeľ marketingu Slovenskej agentúry pre cestovný ruch,“ povedal Ľubomír Čech zo združenia Klaster Liptov.
Predseda predstavenstva Klastra Ján Blcháč verejne vyzval na podporu domáceho cestovného ruchu, hlavne v liptovskom regióne.
„Cestovný ruch v našej krajine má veľký potenciál, ktorý chceme využiť. Je pre nás dôležité, aby sme dali odkaz, že v Liptove čaká na Slovákov množstvo atrakcií. Na veľtrhu sa o všetkých dozvedeli na jednom mieste,“ dodal podpredseda predstavenstva Klastra Ján Gemzický. (MIŠ)