Štvrtok, 28. január, 2021 | Meniny má AlfonzKrížovkyKrížovky

Nové oddelenie zosúlaďuje aktivity na rozvoj turizmu

Pracovníci nového oddelenia na Mestskom úrade v Ružomberku majú koordinovať cestovný ruch a marketing. Robia prieskum, ktorý má pomôcť definovať identitu mesta. Zlepšujú aj internetovú prezentáciu .

RUŽOMBEROK. Dotlač zásoby na rok základných informačných materiálov o Ružomberku a okolí bola jedna z prvých aktivít nového oddelenia cestovného ruchu a marketingu Mestského úradu v Ružomberku. Vedením je poverený Jozef Karika.
„Dotlač ďalších materiálov dáme urobiť v blízkom čase. Súčasne pripravujeme aj nové propagačné materiály, čo je ďalšou prioritnou úlohou nášho oddelenia,“ dozvedeli sme sa od J. Kariku.
Mapujú najväčšie lákadlá
Nová koncepcia rozvoja cestovného ruchu pod hlavičkou ružomberskej radnice má niekoľko postupných krokov.
V súčasnosti pracovníci oddelenia pomocou marketingových prieskumov bližšie definujú samotnú identitu mesta, špecifikujú jeho hlavné atrakcie, lákadlá. „To je dlhodobejšia činnosť, operatívne však pracujeme na rozširovaní infosystému mesta, zlepšení webovej prezentácie a zintenzívnení spolupráce s podnikateľmi,“ konkretizoval vedúci oddelenia.
Mesto je aktívnejšie v klastri
Radnica sa už v minulosti do propagácie Ružomberka zapojila vydaním viacerých publikácií, CD. Na niektoré investičné akcie mestskí úradníci zabezpečili peniaze z domácich i zahraničných grantov.
Aktivity na rozvoj cestovného ruchu boli však roztrieštené, robilo ich viac oddelení naraz. To bol hlavným dôvod na vytvorenie nového oddelenia, ktoré vzniklo začiatkom roka
„Odkedy oddelenie vzniklo, sme sa, napríklad, zúčastnili medzinárodného veľtrhu ITF Slovakiatour v Bratislave a Holiday World v Prahe. Tieto akcie však už boli pripravené predtým, takže pokračujeme aj v začatých projektoch,“ hovoril J. Karika.
Vznikom oddelenia sa zintenzívnili aj aktivity mesta v združení cestovného ruchu Klaster Liptov. Ide o jedinečnú iniciatívu na trhu slovenského cestovného ruchu. Klaster Liptov totiž vystupuje ako prvá oficiálna organizácia destinačného manažmentu (DMO) na Slovensku. Pre členov a partnerov plní úlohu oficiálnej spoločnej marketingovej a organizačnej centrály. Pre koordinovaný rozvoj cestovného ruchu na regionálnej úrovni sú takéto inštitúcie v zahraničí bežné.
Jednotná prezentácia
Výsledkom činnosti oddelenia je aj zvýšenie frekvencie aktualizácie mestskej internetovej stránky. Do niekoľkých týždňov ju nahradia novou s modernejšími prvkami. Práca s ňou bude efektívnejšia.
Súbežne s tým pripravujú nový informačný systém pre Vlkolínec. „Súčasťou oddelenia je aj tlačový referát pre zlepšenie informovanosti ľudí v meste o práci mestského úradu aj v oblasti cestovného ruchu,“ poznamenal J. Karika.
V budúcnosti dokompletizujú novú koncepciu rozvoja mesta v oblasti cestovného ruchu. Cieľom je odstrániť živelnosť v aktivitách na rozvoj cestovného ruchu a zabezpečiť, aby prezentácie mali jednotnú formu. Napríklad, grafické prezentácie budú mať rovnakú farebnosť, motívy, symboly.
Ružomberok má veľa atraktívnych miest pre turistov, treba im len dať o nich vedieť.
JÁN SZABÓ


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ e-mailom

Inzercia - Tlačové správy

  1. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  2. Výpredaj zásob. Bezpečný nákup s garanciou dodania až k vám
  3. Viete, ako správne umyť ovocie? Čistá voda stačiť nemusí
  4. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  5. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  6. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  7. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  8. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  9. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  10. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  1. Neprekonaný VAM systém, ktorý zabráni krádeži vášho auta
  2. Výpredaj zásob. Bezpečný nákup s garanciou dodania až k vám
  3. Garmin predstavuje Lily, svoje najmenšie inteligentné hodinky
  4. Babylon Berlín: Najdrahší nemecký seriál
  5. Potravinové intolerancie bude KRAJ riešiť aj tento rok
  6. Viete, ako správne umyť ovocie? Čistá voda stačiť nemusí
  7. Závod zamestnáva 500 ľudí. Tatravagónka v Trebišove má 50 rokov
  8. Spoločnosť BILLA v novom e-booku radí, ako sa stravovovať zdravo
  9. Počas koronakrízy vzrástli obavy z dopadov práceneschopnosti
  10. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 19 617
  2. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 19 085
  3. Viete, ako správne umyť ovocie? Čistá voda stačiť nemusí 18 767
  4. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 17 809
  5. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 7 912
  6. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci 7 714
  7. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 7 609
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 309
  9. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 7 150
  10. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 045
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy z SME | MY Liptov - aktuálne správy

Ilustračná fotografia.

O výsledkoch plošného skríningu informoval premiér Igor Matovič.

14 h
Búrlivé oslavy po zisku titulu pokračovali aj v šatni.

V poslednom vydaní MY Liptovských novín v roku 2020 sme uverejnili rozsiahly článok o hokejových majstroch Slovenska v doraste, ktorými sa pred 20 rokmi stali mikulášski mladíci. Článok sme boli nútení rozdeliť na dve časti. Teraz vám prinášame jeho pokračovanie.

26. jan

Ďalší diel online diskusie vysielame LIVE vo štvrtok o 11:00 hod na našom Facebooku.

25. jan
Testovanie v Bojniciach.

V Liptovskom Hrádku otestovali počas trojdňového (22. - 24. 1.) skríningového testovania na ochorenie COVID-19 dokopy 1857 ľudí.

26. jan

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

Pokiaľ ste nezvestné deti videli, kontaktujte políciu.

21 h

Zvolen patrí medzi lepšie okresy.

26. jan

Poradia sa od včera zmenili.

15 h

Mnohí vodiči odbočujú na Nedožerskej ceste v Prievidzi doľava, smerom do mestskej časti Necpaly. Podľa dopravnej značky to však robiť nemôžu, čo si mnohí doteraz neuvedomovali.

27. jan

Už ste čítali?