Informoval o tom Jozef Karika z oddelenia cestovného ruchu a marketingu tamojšieho mestského úradu.
RUŽOMBEROK. „Spôsoby internetovej komunikácie medzi ľuďmi sa neustále vyvíjajú. Doteraz používaná štandardná mestská webová stránka neponúka také dynamické a interaktívne možnosti komunikácie, ako napríklad Facebook. Zároveň tým vychádzame v ústrety požiadavkám občanov a chceme osloviť aj tých, ktorí nevyužívali bežne dostupné možnosti komunikácie," vysvetlil ružomberský primátor Michal Slašťan.
Podľa Kariku sa novou virtuálnou prezentáciou podarí odstrániť nechcenú formálnosť štandardných webových stránok. "Už prvé hodiny a dni prevádzky populárnej formy komunikácie a prejavený záujem viac ako 1500 ľudí v priebehu necelého týždňa potvrdzujú správnosť zvolenej cesty vytvárania občianskej komunity, angažovanej vo veciach verejných," skonštatoval.
Podpornými aktivitami na spomínaný rozvoj virtuálnej občianskej komunity budú rôzne súťaže o zaujímavé vecné ceny, napríklad nedávno vydanej knižnej monografie o metropole dolného Liptova. „Fanúšikom mesta sa priamo na sieti Facebook môže stať každý, kto v jeho vyhľadávaní zadá výraz Mesto Ružomberok," dodal Karika s tým, že jednoduchý prístup umožňuje aj pôvodná oficiálna mestská stránka.