Počas necelých dvoch mesiacov sa zaregistrovalo už takmer 2300 záujemcov.
RUŽOMBEROK. „Najmä mladým ľuďom využívajúcim v minimálnej miere tradičné informačné kanály sme ponúkli moderný a veľmi populárny spôsob komunikácie s ich samosprávou," povedal vedúci oddelenia cestovného ruchu a marketingu ružomberského Mestského úradu Jozef Karika.
Prejavený veľký záujem je podľa neho dôkazom, že ľudia hľadajú priestor na vyjadrenie vlastného názoru a otvorenú diskusiu o veciach verejných. „V mnohých prípadoch ani nejde o vyriešenie konkrétneho problému, ale o samotnú možnosť komunikácie s okolím," spresnil s tým, že je to aj jednoduchá možnosť propagácie pripravovaných podujatí.
Hlavnými diskutovanými témami sú každodenné problémy, ale aj strategické smerovanie mesta. Zisťujeme, že veľká časť nedorozumení pramení z neinformovanosti o fungovaní samosprávy. „Ľudia často nepoznajú jej kompetencie, a preto nevyužívajú existujúce možnosti podieľať sa na rozhodovaní, napríklad prostredníctvom zvolených poslancov," dodal J. Karika.