LIPTOVSKÝ MIKULÁŠ. Motív farebného balíka so sloganom Mesto pre všetkých zaviedlo vtedy do praxe v rámci schváleného dizajn manuálu predchádzajúce vedenie radnice.
K tomuto kroku sme pristúpili na základe reakcií viacerých občanov s tým, že logo úplne nevystihovalo to, čo malo vo svojom predmete. Navyše, bolo bývalým primátorom zneužité vo volebnej kampani pred minuloročnými komunálnymi voľbami. Rozhodli sme sa vrátiť späť k trestuhodne do úzadia potláčanému mestskému erbu, ktorý vnímajú všetci občania pozitívne. Určité veci by mali zostať v dobrom slova zmysle posvätné a nedotknuteľné, uviedol pre TASR viceprimátor Jozef Repaský.
Zásadný nesúhlas vyjadril bývalý primátor Ján Blcháč. Jednoducho, všetko, čo sa spája s ostatnými štyrmi rokmi, sa krok po kroku likviduje. Neviem, či sa to zopakuje aj o štyri roky, pretože takáto politika je pštrosia a nikam nevedie. Je mi to ľúto, ten balíček bol vhodnou marketingovou značkou. Vystihoval podstatu nášho mesta. Chceli sme naozaj budovať mesto pre všetkých. Zdá sa, že teraz už takýto záujem nie je, skonštatoval.
Podľa Repaského nie je namieste spolitizovanie rozhodnutia o zrušení loga. Nehľadiac na spomínané zneužite pre osobný prospech v predvolebnej kampani je podstatným problémom, že sa ním nestotožnila široká verejnosť, ktorá sa nemohla zúčastniť jeho tvorby a najmä definitívneho výberu. Bolo šité účelovo, chýbala mu nadčasovosť, vyvolávalo nežiaduce asociácie. Nepredpokladám, že by sme v najbližších rokoch uvažovali nad nejakým novým logom, dodal.