LIPTOVSKÝ MIKULÁŠ. Pri príležitosti ukončenia tretieho projektu cezhraničnej spolupráce Tatry spoločne to deklaroval Ján Gemzický z klastra.
„Výsledkom spolupráce regiónov Liptov a Zakopané bola bilbordová a citylightová kampaň. Vytlačili sme vyše 190-tisíc kusov spoločných propagačných brožúr. Vydali sme panoramatickú mapu. Súčasťou bola aj inštalácia interaktívnych informačných tabúľ, na ktorých návštevníci Tatier nájdu všetky dostupné informácie o turistických atrakciách a možnostiach ubytovania na jednom mieste," informoval.
Súčasťou projektu bolo aj vzdelávanie a školenie pracovníkov kontaktných miest. „Išlo o manažérske školenie, ktoré sa týkalo hlavne legislatívy v oblasti cestovného ruchu, tvorby ubytovacích a reklamačných pravidiel a podobne. Druhé školenie bolo zamerané na komunikáciu so zákazníkom pre pracovníkov recepcií a infocentier," podotkol Gemzický.
Cieľom kooperácie oboch regiónov bolo osloviť vlastné trhy, ale aj náročnejších návštevníkov zo západnej Európy. "Expanzia na široký európsky trh je prioritná pre oboch partnerov. Projekt nám pomohol ľahšie zvládnuť následky hospodárskej krízy," poznamenal Andrzej Kawecki, riaditeľ Biura Promocji Zakopané.