Štvrtok, 9. júl, 2020 | Meniny má LujzaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Deravý most na diaľnici tak skoro neopravia (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

Zrušíme diaľničné známky a opraví sa to samo zadarmo.
 

presne tak !

viva la revolución !
bla bla bla ha
smer sns ľsns ďakujeme
 

Krucinal. Keby som nepocuval toho

Kocnera, tak to stihnem prvy.
 

clovek nevie,

ktorú kauzu sledovat skor...
 

ani ked sa nezrusia

tak bubaky za ne ukradnu
 
Hodnoť

Zodpovednosť

A tí čo to stavali? Tých sa to už netýka, či? A potom sú tam iste tí čo to dielo preberali, či? Hlavne , že sa to zaplatilo.....
 

šak to stavali pred 40 rokmi -

ma to aj daku zivotnost. v tom je caro D1 - pokym ju raz dokoncia, mozu sa pustit do roboty na opacnom konci, takze suvisle prejazdna nebude nikdy.
 

 

Hej o zivotnosti nieco hovor, ked z toho betonu postavili X rodinnych domov.

Pozri na beton, co tu mame od Rimanov.
 

No,

este prezrad kolko zaprahov s hmotnostou nad 3,5t preslo denne po betone, co tu mame od Rimanov a mozeme prejst k porovnaniu kvality pouzitych materialov ;-)
 

one

tvoja poznamka je sice pekna, ale mimo. stare cesty boli navrhovane na vtedajsie zatazenie. nove na novsie. a kedze tato dialnica bola odsuhlasena a moze sa pouzivat doteraz, mala by vydrzat. navyse vsetky tieto nove stavby predsa musia garantovat nejaku zivotnost. odhadujem min 50 rokov. vie to niekto presne?
 

 

No ani nie. Ten usek moze mat tak tak polovicny vek, ale vazne si nepamatam kedy presne ho otvorili.
Inak mas pravdu, ta dialnica je v jednom kuse rozostavana. Nepamatam sa, ci som tadial vobec niekedy siel bez obmedzeni. A to ju vazne nedokoncili tak davno.
 
Hodnoť

To je super uroven

Keďze to nespadlo a nikto kvôli tomu nezomrel, stačí presmerovať dopravu na druhý most a urobiť z tohoto riešenia trvalé provizórium.

Smeracka vláda zruší diaľničné známky a po voľbách to nechá postaviť mečiarovskej domácej kapitálotvornej vrstve od ktorej si to potom prenajme na 30 rokov za cenu ako keby ten úsek mal 100 km.
 

Presne tak!

Na Slovensku sa to robí presne takto.
 

 

No aj ta druha polovicka mosta by sa mala zburat, to je len teraz take "docasne" riesenie. A casom, ked zistia, ze aj ten druhy most je uz na spadnutie, tak fakt neviem, co budu robit. Asi obchadzka cez Lipt. Hradok a Hybe.
 
Hodnoť

keby..

Keby bola odhadovaná cena 6 miliónov namisto styroch, tak by usetrili o 2 milióny viac! :-)
 
Hodnoť

Pýtam sa, čo robí polícia a prokuratúra?

Toto je všeobecné ohrozenie. Čo robili dialničiari, ako správcovia? Bolo by zaujimavé, koľko bolo vyplatených evričiek za technický dozor a skúšky?. Pokiaľ sa tu nebudú trestať a zatvárať politické nomenklatúry - naši ľudia, nebude tu poriadok, len väčší a väčší bordel. Hlavná vec, že autodopravcom navrhnú omrvinky a Skytool, si mastí vačky, Choma a Vážny sú v pohode a občania sú v ohrození.Toto je ukážkou bordelu tohto štátu. Verím, že zhotoviteľ už nefunguje. Čo dnes predviedli sociální a národní klamári už prerazilo morálne dno. Verím, že po volbách prídu zaslúžené tresty a basa.
 
Hodnoť

Optimistické termíny

Nechcem týmto ospravedlnovat liknavost úradníkov na NDS,resp. zanedbanie údtžby mosta v minulosti ale myslím si, že zainteresovaní sú veľkí optimisti, keď si myslia, že proces EIA sa skončí len zisťovacím konaním o niekoľko mesiacov (M. Slávik určite zas navrhne, ako sa do stavby nového mosta začlenia nejaké nové kvetináče alebo upravia trvalé porasty v okolí križovatky), možno sa zapojí do procesu aj miestny ekobloger (publikujúci v SME) a s ohľadom na nedostatočné administratívne kapacity na OÚ v LM spoločne po dvoch rokoch dotiahnu proces EIA cez "veľkú štúdiu EIA"do finále (čo keby náhodou napr. navrhovaná činnosť negatívne ovplyvnila návrat vlka do lesov na Liptove), Hádam sa na druhom moste do vtedy nevyskytne nejaká fatálne závada.

P.S. No a "spravodliví" budú mať dosť času po voľbách zrušiť dnešnými oligarchami zmanipulovanú súťaž a nájsť na realizáciu stavby nejakú novú garážovú firmu ....
 

 

Ja to mozem... tak na opravu mosta, ktory je v havarijnom stave, je potrebne posudzovanie EIA. To snad nie je normalne, to musi byt asi nejake nedorozumenie. A ked im to cez EIA neprejde, tak co? Odstavime v tom mieste dialnicu a spravime trvalu obchadzku cez Lipt. Hradok? Ci ako si to zodpovedni predstavuju? To uz mi len bude EKO super bombasticke riesenie!!! Na toto sa da povedat len jedine - "Vam uz musi poriadne j...t chalani."
 

Proces EIA

V praxi "ekotroristom" nejde o to, aby nebodaj činnosť (v tomto prípade oprava/rekonštrukcia mosta) nebola povolená, ale aby proces, čo najdlhšie naťahovali rôznymi obštrukciami a infantilnými návrhmi (to sú tie v praxi kritizované pripomienky/odvolania podané posledný deň zákonnej lehoty a pod.) resp. títo "záchrancovia" planéty radi ponúknu svoje služby (alebo ich kamaráti) a radi vypracujú ešte nejaký nový pohľad, kde zohľadnia vlastný prieskum o žabách alebo jašteričkách, čo tam pod mostom údajne videli, nejakých vtákoch hniezdiacich pri ložisku mosta alebo vlkoch, čo ocikávajú piliere mosta (inde by sa im tak dobre nedvíhala noha) a proces môže byť po dvoch rokoch úspešne ukončený ( tajne dúfajme, že v zeline rastúcej pod mostom niekto nenájde nejakú chránenú rastlinu).

No a všetci sa môžme tešiť, že Aarhuský dohovor bol do písmenka dodržaný. No predsa vinní sú tí nezodpovední štátni úradníci a študovaní environmentalisti, čo nevedia poriadne ani dokumentáciu pre zisťovacie konanie alebo ohlásenie o zmene urobiť tak, aby uvedomelí občania EÚ, na ktorých stojí bremeno udržania obývateľnosti zeme, nemuseli stále podávať svoje návrhy na vylepšenie (no a keď ich títo ignoranti neprijímu, tak im ešte na súde ukážu).

P.S. Myslím si, že nejaký miestny aktivista by mal napísať Gréte, aby si došla najbližší piatok sadnúť pod poškodený most a aspoň keď už tade nemôžu jazdiť autá (možno vyprodukujeme aj menej CO2) bude tento kúsok Liptova vo svete známy.
 

 

krasne si to vystihol
 

1 2 >

Už ste čítali?